DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2014(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3482
|
Назва: | Процес розвитку і типи педагогічної діагностики |
Автори: | Остапенко, А.О. |
Ключові слова: | розвиток структура розвитку вертикаль розвитку обрій розвитку дозрівання формування становлення типи педагогічної діагностики |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Автор аналізує опубліковану вище статтю В.І. Слободчикова, уточнюючи запропоновану термінологію і розбираючи співвідношення
процесів дозрівання, формування, становлення і перетворення.
Запропоновано модель поєднання цих процесів, що становлять розвиток. На основі цієї моделі і запропонованого В.І. Слободчикова
визначення діагностики викладена авторська типологія видів педагогічної діагностики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3482 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|