DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3477
|
Назва: | Філософія освіти в європейському контексті |
Автори: | Помогайбо, В.М. |
Ключові слова: | рецензія філософія освіти |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Таку назву має нова монографія відомого українського філософа освіти Сергія Федоровича Клепка. А починалося все з маленької книжечки «Есе з філософії освіти» (Луганськ: Осіріс, 1998. – 116 с.). Тоді ж вийшла з друку ще одна, але вже досить солідна праця філософа – «Інтегративна освіта і поліморфізм знання» (Київ-Полтава–Харків: ПОІПОПП, 1998. – 360 с.). Оскільки ці книги опубліковані обмеженими тиражами, зацікавлені можуть ознайомитися з ними на підставі досить змістовних рецензій: Помогайбо В.М. Тільки освічені вільні // Управління освітою. – 2001. – №12. – С. 11; Култаєва М.Д. Архітектоніка змісту освіти // Сучасність. – 1999. – №4. – С. 155-158; Помогайбо В.М. Філософія освіти третього тисячоліття // Директор школи. – 2000. – №38 (134). – С. 8-9; Помогайбо В.М. Філософія освіти третього тисячоліття // Шлях освіти. – 2001. – №2. – С. 28, 40, 47, 55; Помогайбо В.М. Прагнучи бездоганності // Управління освітою. – 2002. – №1. – С. 14. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3477 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|