DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3452

Назва: Активізація художнього сприймання у процесі педагогічної взаємодії керівника та учасника мистецького колективу
Автори: Сулаєва, Н.В.
Ключові слова: художнє сприймання
мистецький колектив
мистецька освіта
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Невід’ємним аспектом збагачення художньої культури суспільства та удосконалення мистецької освіти є розвиток здатності людини до художнього сприймання. Цей особливий вид внутрішньої діяльності «спрямований на цілісне осягнення мистецького твору як естетичної цінності, що супроводжується естетичними переживаннями та асоціативними уявленнями». На важливості художнього сприймання мистецького твору наголошували видатні психологи, мистецтвознавці, педагоги С.У. Гончаренко, А.Г. Костюк, О.Ф. Лосєв, В.М. Максимов, О.Я. Ростовський, О.П. Рудницька, адже без глибокого пізнання різних видів мистецтва не може відбуватися гармонійний розвиток особистості.
Опис: Квазіпросторові відносини людини й середовища: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Полтава, 15-16 жовтня 2008 року. – Полтава: ПДПУ, 2009. – С.111-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3452
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sulaeva1.pdf101,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок