DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3440

Назва: Цілісність процесу емоційного виховання дитини протягом другої вікової "епохи"
Автори: Лобач, О.О.
Ключові слова: емоційне виховання
емоціональність
емоційна епоха
Дата публікації: 2001
Короткий огляд (реферат): Традиційно емоціональність людини вважалась ознакою її невихованості й безкультурності. Дитину вчили володіти своїми емоціями, приборкувати їх розумом. Теорія та практика виховання більшою мірою піклується про розвиток інтелектуальних здібностей, а емоційне життя дитини винесено за рамки організованого педагогічного процесу. Тому надзвичайно актуальною є проблема осмислення специфіки процесу емоційного виховання особистості. Мета пропонованого повідомлення – визначити хронологічні рамки емоційного виховання як цілісного процесу.
Опис: Цілісність процесу емоційного виховання дитини протягом другої вікової “епохи” // Підготовка педагогічних кадрів до роботи в умовах нової структури і змісту початкової освіти: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Полтава, 23 – 25 квітня 2001 року. – Полтава: ПДПУ ім. В.Г.Короленка 2001. – С. 134 – 135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3440
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lobach27.pdf137,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок