DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3405

Назва: Теоретичний аспект підготовки майбутнього вчителя до використання музичного мистецтва як засобу саморегуляції
Автори: Євстігнєєва, Н.І.
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя
саморегуляція
музичне мистецтво
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): У контексті гуманістичної спрямованості сучасної педагогіки підготовка майбутніх учителів здійснюється згідно ідей самоцінності людської особистості передбачає розробку проблем професійної самосвідомості та саморегулювання. Необхідність саморегуляції вчителя зумовлюється емоціогенністю педагогічної діяльності, виникненням конфліктних ситуацій, емоційною напруженістю, розвитком стомлення, психологічного дискомфорту, що вкрай негативно відбивається як на здоров’ї особистості вчителя та учнів, так і на якості навчально-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3405
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Evstigneeva22.pdf59,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок