DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3404

Назва: Психолого-педагогічна проблема формування довільної саморегуляції вчителя
Автори: Євстігнєєва, Н.І.
Ключові слова: довільна саморегуляція
функціональний стан
методи саморегуляції
формування довільної саморегуляції учителя
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовані психолого-педагогічні підходи до визначення сутності поняття «функціональний стан», виділені актуальні для вчителя функціональні стани, вкреслені умови виникнення та методи їх оптимізації. Розглянуто особливості, алгоритм та шляхи формування довільної саморегуляції.
Опис: Педагогіка і психологія професійної освіти. – № 2.– Львів, 2007.– С.114-122
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3404
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Evstigneeva21.pdf179,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок