DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра політекономії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3111

Назва: Проблеми оцінки стану та розвитку освітніх технологій
Автори: Ковальчук, Д.К.
Ключові слова: освітні технології
інтелектуальна власність
трансфер освітніх технологій
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Інтеграція освіти і науки виступає одним із провідних факторів інноваційного розвитку національної економіки в цілому, а також стратегічним напрямом у реформуванні сфери вищої освіти. Науковий потенціал цієї сфери на сьогодні використовується далеко не в повній мірі. Це стосується майже усіх галузей науки, у тому числі, педагогіки як науки. Надбання педагогіки як науки, зокрема, педагогіки вищої школи, вельми повільно втілюються у практику освітнього процесу, а інколи взагалі залишаються поза її увагою. Така дезінтеграція освіти і науки про освіту має бути подоланою в рамках загальної інтеграції освіти і науки як пріоритетної мети їх спільного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3111
Розташовується у зібраннях:4 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kovalhuk.pdf225,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок