DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра політекономії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
4 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3074

Назва: Особливості трансформації системи менеджменту українських підприємств
Автори: Шаравара, Р.І.
Ключові слова: менеджмент
власник
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Запровадження ринкових відносин на початку 90-х років без відповідного протекціонізму з боку держави спричинило стрімке входження України до міжнародної системи поділу праці, необхідність конкурувати з провідними транснаціональними компаніями. За таких умов вижити на ринку, адаптуватися до них змогли лише найбільш пристосовані. Позитивні зміни у макромаркетинговому середовищі, які почалися з 1999 р., привели до поступового відвоювання внутрішнього ринку. Це дозволило вітчизняним компаніям та науковцям не тільки думати про розв’язання поточних проблем, а й замислитися над перспективами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3074
Розташовується у зібраннях:4 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sharavara.pdf232,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок