DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(13) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2924
|
Назва: | Эпистемодидактическое исследование степеней формирования знания и обучения, сформулированных рядом мыслителей и педагогов |
Автори: | Никитина, О.А. |
Ключові слова: | епістема епістемодидактичне дослідження ступені формування знання і навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті проводиться епістемодидактичне дослідження ступенів формування зання і навчання на прикладах розгляду і зіставлення взаємопов’язаних поглядів В. Ратке, Я.А. Коменського, М. Смотрицького, І. Гербарта, О. Вільмана, В. Рейна і Дж. Дьюі, що є основою розвитку здібностей сучасного вчителя в рамках його педагогічної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2924 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(13)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|