DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2014(13) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2924

Назва: Эпистемодидактическое исследование степеней формирования знания и обучения, сформулированных рядом мыслителей и педагогов
Автори: Никитина, О.А.
Ключові слова: епістема
епістемодидактичне дослідження
ступені формування знання і навчання
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті проводиться епістемодидактичне дослідження ступенів формування зання і навчання на прикладах розгляду і зіставлення взаємопов’язаних поглядів В. Ратке, Я.А. Коменського, М. Смотрицького, І. Гербарта, О. Вільмана, В. Рейна і Дж. Дьюі, що є основою розвитку здібностей сучасного вчителя в рамках його педагогічної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2924
Розташовується у зібраннях:2014(13)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Nikitina.pdf212,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок