DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/290
|
Назва: | Методологічні засади управління розвитком дистанційного навчання в педагогічному університеті |
Автори: | Кравченко, О.І. |
Ключові слова: | управління розвиток дистанційне навчання діалектичний підхід синергетичний підхід системний підхід |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті розглянуто методологічні
засади управління розвитком дистанційного
навчання в педагогічному університеті, які створюють методологічну базу управлінського
процесу і надають можливість простежувати
його зміни й динаміку. Підбір методологічних
підходів ураховує специфіку проблеми, погляди
на шляхи її вирішення, а також своєрідність
управлінського процесу та результатів
розвитку дистанційного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/290 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.1
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|