DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/290

Назва: Методологічні засади управління розвитком дистанційного навчання в педагогічному університеті
Автори: Кравченко, О.І.
Ключові слова: управління
розвиток
дистанційне навчання
діалектичний підхід
синергетичний підхід
системний підхід
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглянуто методологічні засади управління розвитком дистанційного навчання в педагогічному університеті, які створюють методологічну базу управлінського процесу і надають можливість простежувати його зміни й динаміку. Підбір методологічних підходів ураховує специфіку проблеми, погляди на шляхи її вирішення, а також своєрідність управлінського процесу та результатів розвитку дистанційного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/290
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.1

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kravchen.pdf308,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок