DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра політекономії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
2 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2874

Назва: Становлення ринку інтелектуальних продуктів: проблеми і суперечності
Автори: Колінько, О.О.
Ключові слова: інтелектуальний продукт
інтелектуальна власність
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Рух економіки до наукомісткої моделі розвитку сформував новий сектор світової торгівлі – ринок інтелектуальних продуктів. Вихід компанії на ринок інтелектуальних продуктів вимагає глибоких знань щодо специфіки і тенденцій розвитку цього ринку. Результати інтелектуальної діяльності суттєво відрізняються від традиційних товарів та послуг. Відмінність полягає у характеристиці самих продуктів: це унікальні продукти, найчастіше досить дорогі, тому що на виробництво затрачено висококваліфіковану інтелектуальну працю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2874
Розташовується у зібраннях:2 Всеукр. наук.-практ. конф. Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kolinko.pdf201,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок