DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2802
|
Назва: | Особливості діяльності дошкільного закладу в структурі навчально-виховного комплексу |
Автори: | Тимощук, А.М. |
Ключові слова: | дошкільна освіта дошкільний навчальний заклад педагогічний процес |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Головна мета національної дошкільної та середньої освіти — створити сприятливі умови для особистісного ставлення та творчої самореалізації кожної дитини. Пріоритетами державної політики в розвитку дошкільної та
початкової освіти є її особистісна орієнтація, формування гуманістичних
цінностей, забезпечення фізичного, психологічного та морального здоров’я
дитини. Система освіти має забезпечувати надання пріоритету сьогоденним
розвивальним, виховним і навчальним завданням перед перспективними,
переорієнтацію на соціальний розвиток дитини, плекання її індивідуального
обличчя; наступність у змісті дошкільної та початкової освіти, збереження специфіки кожної, дотримання хронологічності та поступовості в навчально-виховній роботі з дітьми зазначеного віку. Саме дошкільний навчальний закладі виступає своєрідним посередником між вузьким родинним колом, з якого виходить дитина, і незнайомим світом, до життя в якому вона має незабаром долучитися. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2802 |
Розташовується у зібраннях: | Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|