DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2793
|
Назва: | Психолого-педагогічні чинники агресивної поведінки учнів |
Автори: | Романець, М.В. |
Ключові слова: | підлітковий вік агресивність |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | соціально-економічної, політичної, культурної, освітньої та інших сфер
життєдіяльності. В результаті цього змінюється якісна основа громадської
свідомості. Водночас, сучасність характеризується також загостренням
багатьох суперечностей, нестійкістю та різноманітністю орієнтацій і установок,
що вносить у життя певну напруженість, викликає появу негативних тенденцій у процесі соціалізації підростаючого покоління, спричиняє зростання різних
відхилень в особистісному розвитку та поведінці підростаючої особистості.
Серед них особливе занепокоєння викликають не тільки підвищена тривожність, прогресуюча відчуженість дітей, але і їхній цинізм, жорстокість, агресивність. Найбільш гостро цей процес проявляється на межі переходу
дитини із дитинства у дорослий стан – у підлітковому віці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2793 |
Розташовується у зібраннях: | Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|