DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2793

Назва: Психолого-педагогічні чинники агресивної поведінки учнів
Автори: Романець, М.В.
Ключові слова: підлітковий вік
агресивність
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): соціально-економічної, політичної, культурної, освітньої та інших сфер життєдіяльності. В результаті цього змінюється якісна основа громадської свідомості. Водночас, сучасність характеризується також загостренням багатьох суперечностей, нестійкістю та різноманітністю орієнтацій і установок, що вносить у життя певну напруженість, викликає появу негативних тенденцій у процесі соціалізації підростаючого покоління, спричиняє зростання різних відхилень в особистісному розвитку та поведінці підростаючої особистості. Серед них особливе занепокоєння викликають не тільки підвищена тривожність, прогресуюча відчуженість дітей, але і їхній цинізм, жорстокість, агресивність. Найбільш гостро цей процес проявляється на межі переходу дитини із дитинства у дорослий стан – у підлітковому віці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2793
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Romanec.pdf130,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок