DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2787

Назва: Авторські школи як об’єкт проектної діяльності
Автори: Морозова, К.
Ключові слова: авторська школа
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Історія української авторської школи пов’язана з іменами В.Ф. Дурдуківського, О.А. Захаренка, В.О. Сухомлинського. Це три авторські школи, три постаті –діяльність яких обіймає майже все ХХ століття. Їхні ідеї послужили поштовхом для сьогоднішнього оцінювання інновацій в шкільній справі. Їхні творці у своїй діяльності задали певний вимір, запропонували й розвинули у своїх закладах шкільні цінності, які, поки існує школа як така, будуть завжди виступати певним орієнтиром у побудові педагогічних процесів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2787
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Morozova.pdf125,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок