DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2750

Назва: Експериментальне дослідження узагальненого функціонального показника педмайстерності за дидактичним базисом (на прикладі Лубенського медучилища)
Автори: Дяденко, О.І.
Пивовар, Н.М.
Ключові слова: педагогічна майстерність
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Показники педагогічної майстерності – це такі ознаки, які можуть бути використані як мірило її оцінки. І.М. Кузнєцов пропонує оцінку педагогічної майстерності здійснювати за узагальненим функціональним та узагальненим результативно-особистісним показниками. У нашому дослідженні ми спробували виміряти узагальнений показник педагогічної майстерності за дидактичним базисом у викладачів Лубенського медичного училища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2750
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Djadenko.pdf115,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок