DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2737

Назва: Інноваційні програми і проекти у налагодженні конструктивної поведінки школярів
Автори: Гладка, В.
Шепеленко, А.
Ключові слова: правове виховання
медіація
медіатор
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): За даними МВС України статистика правопорушень, що були скоєні школярами за останні десять років, свідчить про приріст їх у 36% – це і хуліганство, і вбивства, і завдавання тяжких тілесних ушкоджень та інші. Злочинність на сьогодні має таку структуру: злочини, повязані з наркотиками – 2,8%, хуліганство – 6,2%, крадіжки – 70,5%, злочини проти життя і здоров’я – 2,1%, інше –9,4%. Кожен двадцятий учень вчинив злочин, мотивуючи його бажанням помсти, чи під впливом інших учасників події.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2737
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Gladka.pdf121,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок