DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/270

Назва: Умови та етапи формування педагогічного оптимізму вихователя в педагогічному колективі (з досвіду А.С. Макаренка)
Автори: Вітебська, П.В.
Ключові слова: колектив
позитивний морально-психологічний клімат
оптимізм
педагогічні вимоги
метод паралельної дії
традиції
«мажор»
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Одним з головних завдань сучасної педагогіки є формування високоморальної особистості з низкою якостей, серед яких слід виділяти педагогічний оптимізм як вияв позитивних якостей і високого ступеня морального розвитку. Саме тому педагогічний колектив, як відображення певної частини суспільства, грає величезну роль у формуванні високоморальної і позитивно налаштованої особистості педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/270
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.1

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Vitebska.pdf302,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок