DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/270
|
Назва: | Умови та етапи формування педагогічного оптимізму вихователя в педагогічному колективі (з досвіду А.С. Макаренка) |
Автори: | Вітебська, П.В. |
Ключові слова: | колектив позитивний морально-психологічний клімат оптимізм педагогічні вимоги метод паралельної дії традиції «мажор» |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Одним з головних завдань сучасної педагогіки
є формування високоморальної особистості з
низкою якостей, серед яких слід виділяти
педагогічний оптимізм як вияв позитивних
якостей і високого ступеня морального
розвитку.
Саме тому педагогічний колектив, як відображення певної частини суспільства,
грає величезну роль у формуванні високоморальної і позитивно налаштованої
особистості педагога. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/270 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.1
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|