DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2013(59) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2639

Назва: Андрагогічна детермінованість процесу самовдосконалення майбутніх педагогів
Автори: Тищенко, Т.М.
Пічка, О.П.
Ключові слова: професійне самовдосконалення
дорослість
зрілість
піраміда особистісно-професійних потреб молодого педагога
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Досліджено андрагогічні особливості студентів педагогічного вишу, розкрито андрагогічну детермінованість ієрархії потреб майбутніх педагогів у процесі самовдосконалення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2639
Розташовується у зібраннях:2013(59)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tishenko.pdf195,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок