DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2582
|
Назва: | Етапи та критерії розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва |
Автори: | Стрітьєвич, Т.М. |
Ключові слова: | вчитель образотворчого мистецтва самовдосконалення творчий потенціал розвиток самореалізація саморозвиток професійна майстерність мотиваційний етап змістовий етап рефлексивний етап |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розкриваються основи процесу формування та розвитку творчого потенціалу особистості студентів художньо-графічних факультетів в
системі художньо-педагогічної освіти. Доводиться, що організаційно-педагогічні умови сприяють оптимальному розвитку та саморозвитку естетичного та творчого потенціалу студента. Основою даного процесу визначено мотиваційний, змістовий та рефлексивний етапи. Визначено,
що професійна майстерність постає певною всеохоплюючою якістю вчителя образотворчого мистецтва, яка, з одного боку, є сукупністю
різноманітних знань і вмінь з різних образотворчих дисциплін, з іншого є
проявом найвищого рівня педагогічних та психологічних форм, методів, прийомів опанування ними. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2582 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|