DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2573
|
Назва: | Виховний ідеал у контексті педагогічної аксіології: традиція і новаторство |
Автори: | Онищенко, В.Д. |
Ключові слова: | теоретична педагогіка морально-духовна цінність ноологія аксіологічний базис педагогічна аксіологія виховний ідеал фундаментальна педагогічна теорія |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Ціннісно-смисловгш універсум педагогіки як науки і мистецтва адекватно тематизусться і концептуалізусться в системі
фундаментальних педагогічних теорій (ФПТ), зокрема таких, як педагогічна антропологія, педагогічна психологія, педагогічна етика,
педагогічна естетика, педагогічна аксіологія тощо, проблематика категоріально-структурного синтезу яких розробясться в сучасній теоретичній педагогіці. Концепції виховного ідеалу, формування морально-
духовних цінностей учнівської молоді — це аутентичний предмет такої сучасної ФПТ як педагогічна аксіологія, в контексті котрої
уможливлюється адекватне вирішення проблем виховного ідеалу і, зокрема, українського національного виховного ідеалу, основні принципи якого сформулював ще в першій половині XX століття відомий учений-
педагог Григорій Ващенко (1878—1976). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2573 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|