DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2327

Назва: Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання
Автори: Пушкар, Т.М.
Ключові слова: моделювання
модель
педагогічна модель
комунікативні технології
професійна підготовка вчителя-філолога
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано сутність категорій «модель» та «моделювання» стосовно проблеми професійної підготовки майбутніх учителів-філологів засобами комунікативних технологій. Сформульовано висновок про особливості застосування комунікативних технологій у професійній підготовці вчителя- філолога та моделювання цього процесу. Розглянуті підходи А.С. Макаренка у світлі сучасних підходів до формування професійної підготовки майбутніх учителів. Обґрунтовано провідні компоненти моделі професійної підготовки вчителя-філолога засобами комунікативних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2327
Розташовується у зібраннях:2013(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pushkar.pdf191,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок