|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23266
|
Название: | Безпечне освітнє середовище як фактор формування професійної толерантності майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти |
Авторы: | Лебедик, Л.В. Мисан, К.Л. |
Ключевые слова: | безпечне освітнє середовище професійна толерантність професійна діяльність майбутні педагоги закладів позашкільної освіти магістратура |
Issue Date: | 2024 |
Краткий осмотр (реферат): | Автори розглядають професійну толерантність майбутнього педагога закладу позашкільної освіти як особливу форму їхнього особистого ставлення до мети, завдань, змісту власної діяльності, способів її здійснення, що має прояв у демократизації взаємодії педагога з дітьми як головними суб’єктами освітнього процесу у закладі позашкільної освіти, використанні в організації освітнього процесу методик і технологій, які забезпечують діалог з дітьми як рівноправними суб’єктами освіти, відкритості до сприйняття й конструктивного використання всього, що стосується мети, змісту та методів підготовки дітей у закладі позашкільної освіти. |
Описание: | Мисан К. Л., Лебедик Л. В. Безпечне освітнє середовище як фактор формування професійної толерантності майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти. Безпечне освітнє середовище: нові виклики та сучасні рішення в умовах воєнного і повоєнного часу : збірник наукових статей, тез доповідей та інших матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 01 березня 2024 р. / Редколегія: О. М. Петровський, В. С. Мисик, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, Т. В. Магера, Ф. І. Полянський, Н. Б. Стрийвус, Г. І. Герасимчук. Тернопіль : ФОП Осадца Ю. В., 2024. 463 с. С. 174–177. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23266 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|