DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2276
|
Назва: | The development of socioprofessional environment of a wouldbe teacher |
Автори: | Radul, V.V. |
Ключові слова: | середовище вчителя особистість майбутній вчитель соціально-професійне середовище активність |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | The analysis of relations between person and environment of his activity is based on a
number of features of correlational mutual influence of person’s activity and environment of his activity. It believed that person’s activity is revealed in his actions, in which the unity of activity and consciousness is reflected.
The change of student’s views on the content and perspectives of their next professional
activity is more intensive during the 2nd and 3rd years of education depending on the future profession of student. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2276 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|