DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2276

Назва: The development of socioprofessional environment of a wouldbe teacher
Автори: Radul, V.V.
Ключові слова: середовище вчителя
особистість
майбутній вчитель
соціально-професійне середовище
активність
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): The analysis of relations between person and environment of his activity is based on a number of features of correlational mutual influence of person’s activity and environment of his activity. It believed that person’s activity is revealed in his actions, in which the unity of activity and consciousness is reflected. The change of student’s views on the content and perspectives of their next professional activity is more intensive during the 2nd and 3rd years of education depending on the future profession of student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2276
Розташовується у зібраннях:2013(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Radul.pdf144,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок