DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2010(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/227

Назва: Екологічний проект як спосіб упровадження здоров’язбережувальних технологій у шкільні природничі дисципліни
Автори: Горяна, Л.Г.
Ключові слова: технологія навчання
навчальний проект
природничі дисципліни
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Система неперервного екологічного навчання і виховання будується і розвивається на основі діючих законів України, Національної доктрини розвитку освіти України ХХІ ст. Домінуючим напрямком Концепції екологічної освіти являється реалізація кардинального реформування підготовки вчителя до проектної реалізації навчально-виховного процесу з екології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/227
Розташовується у зібраннях:2010(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Goryna.pdf103,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок