DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
30 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22076
|
Назва: | Сутність та структура бренду сучасного підприємства |
Автори: | Кучер, А.О. Бабенко, І.В. |
Ключові слова: | підприємство бренд бренд підприємства освітні послуги формування бренду |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах зростаючої конкуренції, заклади освіти мають формувати і
розвивати власні конкурентні переваги, які можуть бути створені на основі:
кращих ідей, кращих викладачів, наукових досліджень світового рівня,
кращого оснащення, кращого місцерозташування, кращої репутації.
Метою статті є аналіз сутності та структури бренду сучасного
підприємства в контексті формування його конкурентоспроможності. На
сьогодні проблемою брендингу займаються науковці: В. Андрєєв,
Л. Балабанова, Березін С. Гаркавенко, В. Секерин, А. Старостіна,
М. Шульгіна. Особливості бренду закладів освіти досліджували Є. Дагаєва,
Ф. Котлер, Н. Спіріна, А. Уіллер. |
Опис: | Кучер А. О., Бабенко І. В. Сутність та структура бренду сучасного підприємства // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 25–26 травня 2023 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 142-144. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22076 |
Розташовується у зібраннях: | 30 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|