DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2183
|
Назва: | Содержание и структура куррикулума как новой модели обучения в Азербайджанской республике |
Автори: | Алхасов, Я.К. |
Ключові слова: | освіта в Азербайджані куррикулум результат навчання компетенції |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Аналізується національний освітній куррикулум як концептуальний документ, що визначає статус, специфіку навчальних предметів, змістові лінії, основні принципи організації навчального процесу, оцінювання та моніторингу конкретних досягнень учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2183 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|