DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(12) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2183

Назва: Содержание и структура куррикулума как новой модели обучения в Азербайджанской республике
Автори: Алхасов, Я.К.
Ключові слова: освіта в Азербайджані
куррикулум
результат навчання
компетенції
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Аналізується національний освітній куррикулум як концептуальний документ, що визначає статус, специфіку навчальних предметів, змістові лінії, основні принципи організації навчального процесу, оцінювання та моніторингу конкретних досягнень учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2183
Розташовується у зібраннях:2013(12)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Alhasov.pdf313,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок