DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21661
|
Назва: | Використання педагогічних інновацій у підготовці майбутніх фахівців |
Автори: | Кікто, С. Семеновська, Л.А. |
Ключові слова: | майбутній фахівець педагогічні інновації вища школа інтерактивні методи навчання |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Соціально-економічний поступ нашої держави потребує теоретичного
осмислення та інноваційного розвитку системи підготовки фахівців. Стратегічні
документи ЮНЕСКО «Дослідження в освіті та перспективи майбутнього навчання: яка
педагогіка потрібна для ХХІ століття» (2015), Ініціатива ЮНЕСКО «Майбутнє освіти»
(2019), «Освіта у світі після COVID» (2020), а також Закони України «Про вищу освіту
(2014 р.), «Про освіту» (2017 р.), «Про інноваційну діяльність» (2012), «Про наукову і
науково-технічну діяльність» (20216 р.) та інші освітні документи висувають перед
педагогами цільові орієнтири, що пов’язані із постійним удосконаленням професійної
компетентності, розвитком особистісних якостей, які сприяють творчій самореалізації в
освітній сфері. |
Опис: | Кікто С., Семеновська Л. А. Використання педагогічних інновацій у підготовці майбутніх фахівців // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 41-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21661 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|