DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
_Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21594
|
Название: | Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів в умовах воєнного стану |
Авторы: | Хімчук, Л. Сопушинська, М. |
Ключевые слова: | молодший школяр мотивація пізнавальна діяльність інформаційно-комунікаційні технології стрес |
Issue Date: | 2023 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто проблему активізації пізнавальної діяльності
учнів молодшого шкільного віку в умовах війни. Описано різні засоби
активізації пізнавальної діяльності, які можуть бути використані вчителями
для розвитку мотивації, креативності, підвищення зацікавленості учнів до
роботи з навчальним матеріалом. Окрему увагу приділено використанню інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання, зокрема,
використанню комп’ютерних програм, веб-ресурсів. У статті наводяться
рекомендації для вчителів та батьків для успішної активізації навчальної
діяльності в умовах війни. |
Описание: | Хімчук Л., Сопушинська М. Активізація пізнавальної діяльності молодших школярів в умовах воєнного стану // Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства: соціально-педагогічний, психологічний, корекційний і медичний аспекти : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 26 трав. 2023 р. / за заг. ред. Н. Г. Пахомової, В. І. Березан. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. С. 132-137. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21594 |
Appears in Collections: | _Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства (2023)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|