DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21274
|
Название: | Забезпечення наступності у формуванні природничих знань дітей дошкільного віку та молодших школярів засобами гурткової роботи |
Авторы: | Карапузова, І.В. |
Ключевые слова: | наступність формування природничих знан гурткова робота діти дошкільного віку |
Issue Date: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | В статті здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми,
схарактеризовано особливості забезпечення наступності між ЗДО та
початковою школою, визначено вплив проведеної гурткової роботи на
забезпечення наступності у формуванні природничих знань дітей дошкільного віку
та молодших школярів. Сучасний стан проблеми наступності
характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань та
неоднозначністю їх трактування і має комплексний характер. Це
пояснюється тим, що дана проблема знаходиться на перетині
актуальних напрямів педагогіки, психології, філософії, соціології і
фізіології. Наступність потрібно розглядати як один із основоположних
принципів неперервної освіти, завданням якої є забезпечення цілісного
розвитку особистості на перших двох ланках системи неперервної
освіти. |
Описание: | Карапузова І. В. Забезпечення наступності у формуванні природничих знань дітей дошкільного віку та молодших школярів засобами гурткової роботи // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. Вип. 6. С. 85-91. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21274 |
Appears in Collections: | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|