|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2022(12) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21152
|
Назва: | Традиційні та інноваційні педагогічні технології формування цінностей гуманітарної галузі у процесі професійної підготовки |
Автори: | Лук'яненко, О.В. Винничук, Р.В. |
Ключові слова: | педагогічні технології професійна підготовка магістри гуманітарної галузі загальнолюдська культура фахові цінності сугестивнопедагогічна технологія професійної діяльності |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовано перспективність для процесу підготовки магістрів
гуманітарної галузі тих традиційних педагогічних технологій, що містять сукупність
методів, форм, прийомів і засобів, спрямованих на формування цінностей загальної
культури і професійної діяльності: модульних, тьюторських, проєктувальних,
індивідуальних як найбільш уживаних у світовій та вітчизняній практиці підготовки
фахівців магістерського рівня. Визначено, що у процесі вибору освітніх технологій як
структурних компонентів системи підготовки магістрів гуманітарної галузі
(спеціальностей 031 Релігієзнавство, 032 Історія та археологія, 034 Культурологія,
033 Філософія, 035 Філологія) на аксіологічних засадах формується інноваційне освітнє
середовище, ґрунтоване на принципах: відкритого навчання; опертя на інформаційні
технології; проєктування інтегрованого змісту освіти; застосування інноваційних
педагогічних підходів до формування й розвитку загальнолюдських і професійних
цінностей; зміни традиційної ролі університетського викладача із транслятора знань
на освоєння ним місії наставника, консультанта, старшого колеги. Доведено
необхідність креативного застосування сугестивно-педагогічної технології розвитку
цінностей гуманітаріїв у єдності трьох напрямів: пряме навіювання (імперативне й
мотивоване); використання каталізаторів ефективності (музика, рольова гра,
театралізація); аналіз власного ціннісного досвіду. До перспектив дослідження
віднесено обґрунтування в контексті обраної проблеми інноваційних аспектів
технології, асинхронного навчання та пошук методичних основ реалізації сугестивно-педагогічних методик на засадах аксіологічного наукового підходу. |
Опис: | Лук'яненко О. В., Винничук Р. В. Традиційні та інноваційні педагогічні технології формування цінностей гуманітарної галузі у процесі професійної підготовки // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : Scientificjournal / Poltava V. G. Korolenko Nat. Ped. University. Poltava, 2022. Iss. 12. С. 24-33. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21152 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(12)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|