DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра світової літератури >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20177

Назва: Використання здоров’язберігаючих технологій на заняттях гуманітарного циклу
Автори: Конєва, Т.М.
Ключові слова: здоров'язберігаючі технології
заняття
студенти
здоров'язберігаючі компетентності
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано теоретичну складову дефініції «здоров’язберігаючі технології» та визначено їх місце у сучасному освітньому просторі. Запропоновано модель інтегрованого заняття з теми «Натовп», на якому узагальнено й систематизовано теоретичні знання студентів з окресленої теми, а також закріплено їх уявлення про моделі поведінки людини в натовпі під час аналізу творів живопису (Маттіас Грюневальд «Наруга над Христом») та художньої літератури (Р. Бредбері «Усмішка»). Розкрито роль здоров’язберігаючих технологій, користуючись якими викладачі зможуть формувати здоров’язберігаючі компетентності студентів.
Опис: Конєва Т. М. Використання здоров’язберігаючих технологій на заняттях гуманітарного циклу. Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали вісімнадцятої міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 17 травня 2022 р.) / гол. ред. В. В. Корнещук. Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. С. 164-169.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20177
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Використання здоров’язберігаючих технологій.pdf490,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок