DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Української філології та журналістики >
Кафедра світової літератури >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20177
|
Назва: | Використання здоров’язберігаючих технологій на заняттях гуманітарного циклу |
Автори: | Конєва, Т.М. |
Ключові слова: | здоров'язберігаючі технології заняття студенти здоров'язберігаючі компетентності |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обгрунтовано теоретичну складову дефініції «здоров’язберігаючі технології» та визначено їх місце у сучасному освітньому просторі. Запропоновано модель інтегрованого заняття з теми «Натовп», на якому узагальнено й систематизовано теоретичні знання студентів з окресленої теми, а також закріплено їх уявлення про моделі поведінки людини в натовпі під час аналізу творів живопису (Маттіас Грюневальд «Наруга над Христом») та художньої літератури (Р. Бредбері «Усмішка»). Розкрито роль здоров’язберігаючих технологій, користуючись якими викладачі зможуть формувати здоров’язберігаючі компетентності студентів. |
Опис: | Конєва Т. М. Використання здоров’язберігаючих технологій на заняттях гуманітарного циклу. Актуальні дослідження в соціальній сфері : матеріали вісімнадцятої міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 17 травня 2022 р.) / гол. ред. В. В. Корнещук. Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2022. С. 164-169. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20177 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|