DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2009(6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/201

Назва: Цільовий підхід як основа концепції педагогічного керівництва розвитком професійної компетентності вчителів в інститутах післядипломної педагогічної освіти
Автори: Мурована, Н.М.
Ключові слова: педагогічне керівництво
професійна компетентність учителів
концепція
цільовий підхід
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто цільовий підхід як основа концепції педагогічного керівництва процесом підвищення кваліфікації вчителів в інститутах післядипломної педагогічної освіти, що сприяє розвитку їх професійної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/201
Розташовується у зібраннях:2009(6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
murovana.pdf62,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок