DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19004
|
Название: | Витривалість як одна з цілей сучасного виховання |
Авторы: | Новік, С.М. |
Ключевые слова: | витривалість виховання втома |
Issue Date: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | Під витривалістю найчастіше мають на увазі здатність людини
підтримувати свій організм у робочому стані, здійснюючи опір втомі. її
показниками виступають насамперед тривалість роботи, яку людина
спроможна виконувати загалом, і тривалість роботи, яку вона може
виконувати достатньо якісно і без перенапруги.
У сучасному світі вимоги до витривалості підростаючого покоління
вже дещо інші, ніж декілька десятиліть тому, оскільки для значної
кількості населення умови праці зміщуються в сторону покращення,
технічне оснащення трудомістких процесів дозволяє зменшувати витрати
фізичних ресурсів і все більший запит на фахівців більшою мірою
розумової, ніж фізичної праці. Проте проблема витривалості залишається
на часі з цілої низки причин. |
Описание: | Новік С. М. Витривалість як одна з цілей сучасного виховання // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 194-196. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19004 |
Appears in Collections: | Управлінський дискурс макаренківської педагогіки
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|