DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(25) >

Перегляд зібрання "2022(25)" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 5 до 24 із 24
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Future teacher training to overcome children’s tempo-rhythmic speech disorders by means of ukrainian folk songsSulaieva, N.; Leshchenko, M.; Сулаєва, Н.В.; Лещенко, М.П.
2022Internationalization of universities through participation in the ERASMUS + KA2 projectsGrynova, M.; Kohut, I.; Гриньова, М.В.; Когут, І.В.
2022Modern military vocabulary in teaching english: linguistic and social aspects of masteringStyrkina, Y.; Стиркіна, Ю.С.
2022Modern problems of teacher training: theory and practiceLukianova, L.; Vovk, M.; Лук'янова, Л.Б.; Вовк, М.П.
2022Modern techniques of digital visual didactic content of mathematical, informatic and natural educa tional branches in elementary schoolProtsai, L.; Gibalova, N.; Pochynok, Y.; Fediy, O.; Процай, Л.П.; Гібалова, Н.В.; Починок, Є.А.; Федій, О.А.
2022Multilingualism and clil methodology within multied ERASMUS+ PROJECTZuyenko, M.; Kravchenko, V.; Kohut, I.; Зуєнко, М.О.; Кравченко, В.Л.; Когут, І.В.
2022Music teacher and primary school teacher training within one educational programDemianko, N.; Дем'янко, Н.Ю.
2022Non-formal music education organization in out-of-school institutionsMyroshnychenko, V.; Мирошниченко, В.В.
2022Paths to Inclusion and Acceptance – Developing a Multidimensional Teacher Development Module in the Win projectArva, V.; Trentinné Benkő, E.
2022Pedagogical conditions of usage didactic games for young children’s sensory educationVilkhova, O.; Hryshko, O.; Вільхова, О.Г.; Гришко, О.І.
2022Ponímanie zdravia, zdravotnej gramotnosti a edukácie k zdraviu dospelých v nemecky hovoriacich krajináchMatulchyk, J.
2022Preliminary remarks on writing for inclusion: european cooperative work between primary schools with etwinning and digital storiesCanals-Botines, M.; Medina-Casanovas, N.
2022Primary school pupils’ environmental competence formation in the process of mastering the natural field of studyVlasenko, N.; Власенко, Н.О.
2022Primary school teachers’ soft skills development while teaching philological disciplinesBraiilko, Y.; Palekha, O.; Rudych, O.; Браїлко, Ю.І.; Палеха, О.М.; Рудич, О.О.
2022Stylistic features of the composer’s handwriting of the teacher-artist Hryhorii LevchenkoLobach, O.; Komyshan, Y.; Yakovlev, V.; Лобач, О.О.; Комишан, Ю.В.; Яковлев, В.П.
2022Technologically enhanced online opportunities for language learning in inclusive educationRaluy, A.
2022The Cultural and Linguistic Dimensions of Metaphors in Bilingual Teacher EducationTrentinné Benkő, E.
2022The use of digital technologies in the training of socionomic specialties for work in inclusive educational conditionsBerezan, V.; Pakhomova, N.; Pakhomova, V.; Березан В.І.; Пахомова Н.Г.; Пахомова В.А.
2022Training future primary school teacher at poltava V. G. Korolenko national pedagogical u niversity for democratic citizenship educationPogrebnyak, V.; Погребняк, В.А.
2022Znaczenie podstawy programowej w pracy nauczyciela szkoły początkowej w systemie oświaty – perspektywa narodowa i europejskaJanicką-Panek, T.
Відображення результатів від 5 до 24 із 24
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок