DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2022(25) >

Перегляд зібрання "2022(25)" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 19 до 24 із 24
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Stylistic features of the composer’s handwriting of the teacher-artist Hryhorii LevchenkoLobach, O.; Komyshan, Y.; Yakovlev, V.; Лобач, О.О.; Комишан, Ю.В.; Яковлев, В.П.
2022Technologically enhanced online opportunities for language learning in inclusive educationRaluy, A.
2022The Cultural and Linguistic Dimensions of Metaphors in Bilingual Teacher EducationTrentinné Benkő, E.
2022The use of digital technologies in the training of socionomic specialties for work in inclusive educational conditionsBerezan, V.; Pakhomova, N.; Pakhomova, V.; Березан В.І.; Пахомова Н.Г.; Пахомова В.А.
2022Training future primary school teacher at poltava V. G. Korolenko national pedagogical u niversity for democratic citizenship educationPogrebnyak, V.; Погребняк, В.А.
2022Znaczenie podstawy programowej w pracy nauczyciela szkoły początkowej w systemie oświaty – perspektywa narodowa i europejskaJanicką-Panek, T.
Відображення результатів від 19 до 24 із 24
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок