DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2012(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1871
|
Назва: | Емотиви як лексичні індикатори емоцій у жанрі світської бесіди |
Автори: | Жовнір, М. |
Ключові слова: | мовний жанр світська бесіда позитивна ввічливість емотиви емоції |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Мова наділена значним арсеналом засобів
репрезентації емоцій. Одиницями емотивної комунікації є емотиви, “одиниці мови,
у семантичній структурі яких є емоційна
складова у вигляді семантичної ознаки, семи,
конкретизатора значення, завдяки чому ця
одиниця адекватно використовується усіма носіями мови для вираження емоційного
ставлення / стану мовця”. Питання класифікації лексем-емотивів ще й досі знаходиться в розряді дискусійних. Єдиної
типології емотивів не існує. Це зумовлено розмаїттям критеріїв, покладених у їх основу, а також суперечкою між існуючою розбіжністю в поглядах науковців щодо доцільності диференціювати поняття емотивної та емоційної лексики. В основі дискусії - варіативність тлумачення терміну “емотивність”. На сьогодні ця категорія дефінується двояко: як така, що містить усі можливі засоби вираження емоцій. Статтю присвячено висвітленню особливостей лексичної індикації емоцій світських комунікантів. Апелюючи до базових емоційних станів людини, авторка аналізує основні групи лексичних маркерів емоцій, представлених у жанрі світської бесіди. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1871 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|