DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(78) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18521

Назва: Теоретико-методичні аспекти формування проєктної компетентності майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту
Автори: Хоменко, П.В.
Прилуцький, М.
Ключові слова: компетентність
професійна компетентність
проєктна діяльність
проєкт
проєктування
проєктна компетентність
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): В статті визначено педагогічну сутність і зміст проєктної компетентності майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту. Доведено, що що проєктна діяльність становить сукупність дій щодо складання й розроблення проєкту, планування певної роботи й послідовного її виконання, тобто проєктна діяльність – це конструктивна й продуктивна діяльність особистості, спрямована на розв’язання життєво значущої проблеми, досягнення кінцевого результату в процесі цілевизначення, планування і здійснення проекту. Встановлено, що проєктна компетентність майбутніх фахівців галузі фізичної культури та спорту може бути представлена в динамічній єдності таких компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивно-оціночного. Зміст функціональних компонентів зазнає змін в умовах формування проєктної компетентності майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту, що наочно показує виділена нами сукупність функцій проєктної компетентності: світоглядна, дослідницька, евристична, інтегруюча, прогностична, рефлексивно-оцінювальна, конструктивно-управлінська. Формування проєктної компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту передбачає розвиток специфічних проєктних умінь: проблематизації, умінь проектування, умінь теоретико-практичної свідомої діяльності щодо реалізації проекту, умінь доцільного вибору й застосування комп’ютерних та інших технологій у проектній технології, умінь рефлексійної діяльності.
Опис: Хоменко П., Прилуцький М. Теоретико-методичні аспекти формування проєктної компетентності майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 78. С. 119-125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18521
Розташовується у зібраннях:2021(78)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KHOMENKO.pdf168,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок