DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2021(78) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18498
|
Назва: | Коучингові технології в освіті: теорія та практика |
Автори: | Собченко, Т. Ворожбіт-Горбатюк, В. Штефан, Л. |
Ключові слова: | коучинг освіта здобувачі вищої освіти заклади вищої освіти інноваційна діяльність |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено актуальну проблему інноваційної діяльності закладів педагогічної вищої освіти. Автори мають позицію, що у контексті зміни ролі педагога в сучасному суспільстві питання підготовки педагогічних фахівців нової генерації є затребуваним та вимагає негайного вирішення. Одним із шляхів вирішення проблеми є введення у цикл загальної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти навчальних дисциплін, які сприятимуть формуванню здатності здобувачів розв’язувати складні професійні задачі, забезпеченню якості навчання і викладання, підтримці, мотивуванню, психолого-педагогічного супроводу учасників освітнього процесу, їхнього особистісного та
професійного розвитку. |
Опис: | Собченко Т., Ворожбіт-Горбатюк В., Штефан Л. Коучингові технології в освіті: теорія та практика. Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 78. С. 11-16. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18498 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(78)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|