DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18465

Назва: Наслідки впровадження дистанційного навчання у навчально-виховний процес закладів загальної середньої освіти
Автори: Ковбаса, А.
Ключові слова: дистанційне навчання
навчально-виховний процес
загальна середня освіта
вчитель
методи навчання
технології навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Дистанційне навчання – це чудова альтернатива звичайному, очному навчанню; це сукупність усіх сучасних засобів комунікації. Навчання відбувається за допомогою технологій, де подання інформації здійснюється в інтерактивному режимі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Спробувати себе в ролі вчителя може будьхто. Це є досить зручно, оскільки в кожної людини є можливість спробувати себе в ролі вчителя. У статті розкрито поняття дистанційної освіти, користь такого навчання для закладів освіти, дітей та їх батьків; розкрито сутність онлайн навчання, вказано всі недоліки та переваги. Навчання на відстані існувало й раніше, до карантину, але на сьогодні воно стало досить популярним, майже всі заклади освіти використовують дистанційний метод викладання та навчання. Дехто скаже, що це досить зручно, для інших цей спосіб геть нецікавий та незручний. Думки розділилися на дві абсолютно різні категорії так само, як і розділилося дистанційне навчання на недоліки та переваги.
Опис: Ковбаса А. Наслідки впровадження дистанційного навчання у навчально-виховний процес закладів загальної середньої освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 314-316.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18465
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
118.pdf170,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок