DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18374
|
Назва: | Основні компоненти соціально-педагогічної діяльності вчителя біології та основ здоров’я |
Автори: | Мехед, О.Б. Рябченко, С.В. Гарига, М. |
Ключові слова: | соціально-педагогічна діяльність вчитель біології та основ здоров’я заклади загальної середньої освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано поняття соціально-педагогічної діяльності вчителя біології та основ здоров’я у взаємній єдності компонентів, що його складають. Визначаються особливості соціально-педагогічної діяльності відповідно до її призначення у системі сучасного природничо-наукового знання. Увагу акцентовано на взаємозв’язку теоретичних викладок та практичного впровадження методів та напрямків роботи соціальної педагогіки, що відображується через сутнісні ознаки соціально-педагогічної діяльності як основного засобу втілення соціального виховання. |
Опис: | Мехед О. Б., Рябченко С. В., Гарига М. Основні компоненти соціально-педагогічної діяльності вчителя біології та основ здоров’я. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 176-180. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18374 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|