DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18351

Назва: Підготовка майбутнього педагога до проектування та аналізу заходів культурно-мистецького спрямування
Автори: Бабенко, І.
Ключові слова: підготовка педагога
майбутній вчитель
проєктування заходів культурно-мистецького спрямування
захід культурно-мистецького спрямування
педагог культурно-мистецького спрямування
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У сучасному освітньому просторі України, в ході постійного вдосконалення національної системи вищої освіти особливої актуальності набуває проблема підготовки педагогів до здійснення заходів культурно-мистецького спрямування. Адже відповідні професійно-педагогічні якості, зокрема динамізм, креативність, конструктивність мислення, комунікативність, у контексті ЗЗСО стимулюватимуть становлення життєво необхідних якостей особистості учня, формування його соціальних та освітніх компетенцій, що виступають підґрунтям подальшого успішного ступеневого навчання та виховання. Здатність проєктувати та здійснювати заходи культурно-мистецького спрямування розглядається нами як важливий аспект підготовки педагога ще й тому, що, за умови успішного здійснення він стає потужним мотиваційним чинником для культурного саморозвитку вчителя, а це, в свою чергу, спонукає його більш інтенсивно впроваджувати ідеї естетичного розвитку дитини в освітній процес.
Опис: Бабенко І. Підготовка майбутнього педагога до проектування та аналізу заходів культурно-мистецького спрямування // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 151-153.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18351
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
54.pdf197,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок