DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18349

Название: Духовно-моральне виховання дошкільників на засадах християнства
Авторы: Фазан, Т.П.
Ключевые слова: духовне виховання
християнство
виховання дошкільника
духовно-оральне виховання
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): Сучасні вітчизняні учені В. Слободчиков і Є. Ісаєв констатують той факт, що «у філософсько-педагогічній літературі духовний початок людини пов'язують з громадським та творчим характером його життєдіяльності, з входженням людини у світ культури». При цьому духовні пошуки людини фіксуються в продуктах його виховної та художньо-естетичної діяльності. Таким чином, часто в «педагогіці духовна людина – розуміється, насамперед, як культурна людина». Духовність трактується також як якість особистості, яке може бути реалізоване в плані ставлення особистості до інших людей: альтруїзм, безкорисливість і самозречення. І. Подберезкин розуміє духовність як «переважання вищих духовних моральних інтересів над матеріальними, наявність високих громадянських, етичних, естетичних ідеалів». Моральні ознаки включені у всі прояви духовності, так як моральність є регулятором людських відносин.
Описание: Фазан Т. П. Духовно-моральне виховання дошкільників на засадах християнства // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 149-150.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18349
Appears in Collections:22

Files in This Item:

File Description SizeFormat
53.pdf265,09 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback