DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18345
|
Название: | Аксіологічні пріоритети професійної діяльності викладача вищої школи: традиції та інновації |
Авторы: | Хоменко, А.В. |
Ключевые слова: | викладач вищої школи професійна діяльність викладача підготовка фахівця майбутній фахівець компетентність професійна компетентність викладач вищої школи вища освіта педагогічний процес |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | В епоху всесвітньої суспільно-економічної, соціально-політичної та духовнокультурної інтеграції людства особистість розглядається як суб’єкт науки, освіти, історії
та культури. У XXI столітті відбувається становлення і розвиток інноваційного
суспільства – «суспільства знань», ефективність функціонування якого залежить від
інтелектуального капіталу як стратегічного потенціалу кожної країни, розвитку «економіки знань» – галузі продукування інтелекту у всіх сферах матеріального і
духовного виробництва.
У цих умовах вища освіта стає критерієм конкурентоспроможності держави в
економіці світу, пріоритетом якості буття людини, її органічного сходження на шляху
особистісного і професійного зростання.
Наукове осмислення реформування вищої освіти в Україні потребує вирішення
проблеми визначення науково-методологічних та теоретико-методичних засад
професійної діяльності викладача вищої школи, від яких залежить якість професійної
підготовки майбутніх фахівців, а значить, інтелектуальний капітал нашої країни. |
Описание: | Хоменко А. В. Аксіологічні пріоритети професійної діяльності
викладача вищої школи: традиції та інновації // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 142-146. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18345 |
Appears in Collections: | 22
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|