DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18342
|
Назва: | Особливості організації дистанційного навчання студентів-філологів ЗВО при вивченні навчальної дисципліни «Практичний курс англійської мови» |
Автори: | Задільська, Г.М. |
Ключові слова: | дистанційне навчання базова платформа освітній процес фахова підготовка |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз сутності організації дистанційного навчання студентів при вивченні «Практичного курсу англійської мови». Дистанційне навчання розглядається як сучасна освітня технологія. Запропоновано телекомунікаційну форму дистанційної освіти з використанням різноманітних видів діяльності та ресурсів базових платформ Zoom, GoogleClassroom, LearningApps. З’ясовано, що програми English Audio Books, English Stories (Offline), Practice English Speaking та English Speaking PracticeApp мотивують студентів до вивчення англійської мови; доведено, що їхнє подальше впровадження у дистанційний освітній процес зробить його інтерактивним та забезпечить ефективну дистанційну комунікацію. |
Опис: | Задільська Г. М. Особливості організації дистанційного навчання студентів-філологів ЗВО при вивченні навчальної дисципліни «Практичний курс англійської мови». Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 108-111. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18342 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|