DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18335

Назва: Проблема формування професійних інтересів майбутніх вчителів фізики
Автори: Городянко, Н.
Ключові слова: майбутній вчитель фізики
вчитель фізики
формування професійних інтересів
професійний інтерес
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Перетворення, що відбуваються в сучасному суспільстві, вимагають відповідних змін як окремих компонентів освітньої системи – цілей, змісту, методів і навчальних технологій, так і її концептуальної основи. Освітня ситуація, що торкається як змістової, так і процесуальної сторони навчання, формує соціальну потребу у вчителеві, що здатний самостійно формувати свої професійні інтереси в умовах освітніх альтернатив. Входження України до європейського освітнього простору супроводжується оновленням насамперед змісту фахової підготовки майбутніх вчителів, що має глибинний характер і потребує розв’язання низки проблем становлення та розвитку професійних інтересів педагога, який усвідомлює свою професійну відповідальність. Вищі навчальні заклади, готуючи майбутніх вчителів фізики, дають їм певну суму академічних знань, проте приділяють надто мало уваги психологічній підготовці учителів до роботи в сучасній школі, вмінню активізувати особистісний потенціал і моделювати своє професійне самовдосконалення. Це зумовлює підвищення вимог до якості підготовки магістрантів в педагогічному університеті, одним із компонентів якої повинно стати формування професійних інтересів майбутнього вчителя фізики.
Опис: Городянко Н. Проблема формування професійних інтересів майбутніх вчителів фізики // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 131-132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18335
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
46.pdf266,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок