|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18323
|
Назва: | Інтерактивні методи навчання у професійній підготовці педагогів |
Автори: | Черненко, С. |
Ключові слова: | педагог підготовка педагога методи навчання інтерактивні методи навчання soft skills інтерактивне навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження зумовлено тим, що інтерактивне навчання як
педагогічний феномен дозволяє успішно формувати в студентів «soft skills» – здатність
адаптуватися в академічній групі та приймати на себе відповідальність за її діяльність; вміння встановлювати особистісні контакти, конструктивно обмінюватися інформацією;
здатність генерувати і формулювати ідеї, проекти; готовність до виправданого ризику та
прийняття нестандартних рішень; вміння чітко й переконливо викладати свої думки, бути
небагатослівним, але зрозумілим; здатність ефективно управляти своєю діяльністю та
передбачати її наслідки тощо.
Засадничі аспекти інтерактивного навчання розроблено й висвітлено в працях
Б. Ананьєва, Л. Виготського, Д. Ельконіна, Л. Занкова, А. Леонтьєва, В. Лозової,
С. Рубинштейна та ін. (дослідження активності людини, з’ясування психологопедагогічних засобів активізації її навчально-пізнавальної діяльності); В. Андрущенка,
М. Бахтіна, В. Біблера, О. Бодальова, В. Кемерова, В. Кременя та ін. (визначення її
діалогічної сутності, виявлення соціальних і культурологічних закономірностей
розвитку); В. Беспалька, Л. Буркової, В. Паламарчук, Г. Селевка, О. Пєхоти та ін.
(систематизація дидактичних ідей інтерактивного навчання); |
Опис: | Черененко С. Інтерактивні методи навчання у професійній підготовці педагогів // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 120-123. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18323 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|