DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18267
|
Назва: | Мотиваційна готовність студентів до роботи в школі – умова та результат єдності теорії і практики в навчанні |
Автори: | Ільченко, О.Ю. |
Ключові слова: | студент навчання мотивація мотив готовність до роботи в школі робота в школі |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | «Поганий учитель повідомляє істину, хороший – вчить її знаходити»
(А. Дістервег), а отже – пробуджує пізнавальну активність учнів і постійне їх бажання
здобувати нові знання. Ця беззаперечна істина стала лейтмотивом думок і діяльності
прогресивних педагогів усіх часів, актуальна вона і сьогодні. Безперечно, бажання
вчитися у дитині може викликати лише мотивований до педагогічної діяльності
професіонал. А мотивувати студента, майбутнього вчителя до навчання – це завдання
викладачів закладу вищої освіти. Мотивований студент, у майбутньому вчитель – це
професіонал, який має стати для школи третього тисячоліття реальним «агентом змін» на
краще. Водночас, мотивований студент – це і потужний стимул для підвищення рівня
якості вищої освіти. Такі студенти зазвичай прагнуть удосконалення навчального
процесу, його змісту і організації, потребують нетрадиційних форм і методів навчання,
нестандартного викладу матеріалу, висококваліфікованих, креативних, відкритих до
співробітництва та співпраці викладачів тощо. |
Опис: | Ільченко О. Ю. Мотиваційна готовність студентів до роботи в школі – умова
та результат єдності теорії і практики в навчанні // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 43-46. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18267 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|