DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18136

Назва: Педагогічні й психофізіологічні аспекти нормування навчальної діяльності школярів
Автори: Лутфуллін, В.С.
Лутфуллін, М.В.
Пилипенко, С.В.
Ключові слова: школяр
навчальна діяльність
навчальне навантаження
перевантаження
навчальна програма
учень
школа Фреліха
закордона освіта
освіта Сінгапура
двопівкульне навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Високий рівень захворюваності школярів та його обумовленість аномальними навчальними перевантаженнями учнів є давно відомими фактами. За статистичними даними, в Україні станом на 2014 р. “у віковій групі дітей шкільного віку реєструється найвища поширеність хвороб та починається накопичення хронічних патологій”. На жаль, такий стан шкільного навчання і його згубний вплив на здоров’я підростаючого покоління не викликає належної стурбованості серед широкої педагогічної громадськості не лише в Україні, але й у більшості зарубіжних країн. Навчальні перевантаження як домінуюча причина захворюваності школярів викликає гостре занепокоєння насамперед у лікарів і гігієністів. Численні клінічні і гігієнічні дослідження свідчать або підтверджують, що «інформаційні перевантаження, стресогенні ситуації, модернізація навчального процесу вимагають від дитячого організму великого напруження, що разом з іншими негативними факторами (обмеження фізичної активності, предметна система виховання, недостатнє природнє освітлення тощо) веде спочатку до функціональних порушень та починає накопичуватись хронічна патологія».
Опис: Лутфуллін В. С., Лутфуллін М. В., Пилипенко С. В. Педагогічні й психофізіологічні аспекти нормування навчальної діяльності школярів // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (21-22 жовтня 2021 р., Полтава) / За загальною редакцією проф. Пилипенка С. В. Полтава : Астрая, 2021. С. 6-12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18136
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf164,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок