DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18136
|
Назва: | Педагогічні й психофізіологічні аспекти нормування навчальної діяльності школярів |
Автори: | Лутфуллін, В.С. Лутфуллін, М.В. Пилипенко, С.В. |
Ключові слова: | школяр навчальна діяльність навчальне навантаження перевантаження навчальна програма учень школа Фреліха закордона освіта освіта Сінгапура двопівкульне навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Високий рівень захворюваності школярів та його обумовленість аномальними навчальними перевантаженнями учнів є давно
відомими фактами. За статистичними даними, в Україні станом на
2014 р. “у віковій групі дітей шкільного віку реєструється найвища
поширеність хвороб та починається накопичення хронічних патологій”. На жаль, такий стан шкільного навчання і його згубний вплив на здоров’я підростаючого покоління не викликає
належної стурбованості серед широкої педагогічної громадськості
не лише в Україні, але й у більшості зарубіжних країн. Навчальні
перевантаження як домінуюча причина захворюваності школярів
викликає гостре занепокоєння насамперед у лікарів і гігієністів.
Численні клінічні і гігієнічні дослідження свідчать або підтверджують, що «інформаційні перевантаження, стресогенні ситуації, модернізація навчального процесу вимагають від дитячого організму
великого напруження, що разом з іншими негативними факторами
(обмеження фізичної активності, предметна система виховання,
недостатнє природнє освітлення тощо) веде спочатку до функціональних порушень та починає накопичуватись хронічна патологія». |
Опис: | Лутфуллін В. С., Лутфуллін М. В., Пилипенко С. В. Педагогічні й психофізіологічні аспекти нормування навчальної діяльності школярів // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (21-22 жовтня 2021 р., Полтава) / За загальною редакцією проф. Пилипенка С. В. Полтава : Астрая, 2021. С. 6-12. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18136 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|