|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18012
|
Назва: | Педагогічна інноватика у структурі наукового знання |
Автори: | Лисенко, Ю.О. |
Ключові слова: | інновація педагогічна інноватика наукові знання інноваційні освітні процеси |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна інноватика належить до системи загального наукового і
педагогічного знання. Вона виникла і розвивається на межі загальної
інноватики, методології, теорії та історії педагогіки, психології, соціології і
теорії управління, економіки освіти і є однією з фундаментальних дисциплін,
яка суттєво прискорює процеси оновлення освіти.
Педагогічна інноватика – вчення про створення, оцінювання, освоєння
і використання педагогічних новацій.
Більшість дослідників сходяться на тому, що структура інноваційного
навчання оптимально відповідає характеру сучасних соціальних процесів. Інновація (лат. іnnovatiо – оновлення, зміна) – нововведення, зміна,
оновлення; новий підхід, створення якісно нового, використання відомого в
інших цілях.
Іноді інновацією вважають використання відомого із незначною
модифікацією. Інновації є предметом особливої діяльності людини, яка не
задоволена традиційними умовами, методами, способами і прагне не лише
новизни змісту реалізації своїх зусиль, а передусім якісно нових результатів.
Надзвичайно важлива інноваційна діяльність в економічній сфері,
завдяки якій національні економіки, суб’єкти господарювання забезпечують
собі стабільне становище, переваги у конкурентній боротьбі. |
Опис: | Лисенко Ю. О. Педагогічна інноватика у структурі наукового знання // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 173-174. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18012 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|