|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17962
|
Назва: | Особистість лідера-освітнього менеджера у нових реаліях трансформації вищої освіти |
Автори: | Нестуля, С.І. |
Ключові слова: | вища освіта освітній менеджмент лідери-освітні менеджери |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Нині освітній простір перебуває у постійній динаміці і ніщо не може
бути визначеним, усталеним і незмінним. За останні роки у вітчизняному
освітньому просторі фіксуються зміни, які вимагають від керівників закладів
вищої освіти (ЗВО), освітніх менеджерів нових дій, прийняття ефективних
управлінських рішень: зміни на законодавчому рівні; потреби сучасного ринку
праці у висококваліфікованих фахівцях різних галузей; нові вимоги до
особистості й професійної компетентності фахівців, які мають бути здатні до
швидких змін; пандемія, яка спонукала до переходу на дистанційний освітній
процес, організація цього процесу на високому рівні; необхідність підвищення
якості освітніх послуг тощо. Усе це обумовило перехід до нової парадигми сприйняття і розуміння світу, зокрема, організації освітнього простору у ЗВО.
Кращі із лідерів-освітніх менеджерів, визнаючи неминучість нової змінної
реальності, не впадають в паніку, не відступають перед кризами, а бачать в цих
змінах джерело енергії і самооновлення. |
Опис: | Нестуля С. І. Особистість лідера-освітнього менеджера у нових реаліях трансформації вищої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 65-67. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17962 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|